#ECOMPOWERDAY20
#ECOMPOWERDAY20
eCommerce Power Day
17. september 2020
Se de første speakers herunder!
eCommerce Power Day
17. september 2020


Se de første speakers herunder!
Få besked, når billetsalget åbner og flere speakere offentliggøres!
Skriv dig op her:
De første to speakers er nu offentliggjort
- flere kommer på løbende
Martin Thorborg, Administrerende Direktør i Dinero


Sådan sikrer du, at HELE din forretning når sine mål OG er motiveret imens
Når man tjener 30% på bundlinjen, er Gazelle-virksomhed, bliver kåret til "Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed" og har tårnhøj medarbejdertilfredshed, må man jo gøre et eller andet rigtigt.

Derfor er det en fornøjelse for os at kunne præsentere Martin Thorborg som speaker til eCommerce Power Day 2020, hvor han bl.a. giver dig indblik i alt det ovenstående samt OKR (Objectives and Key Results) som målemetode til at sikre, at alle dele af forretningen når deres mål og delmål. OKR bruges bl.a. af LinkedIn, Google og andre store virksomheder.

Thorborg har desuden netop udgivet bogen "Fra led til leder", som via små, gode historier fra det virkelige liv illustrerer de ret enkle mekanismer, der gør forskellen på god og dårlig ledelse. Mekanismer som han løfter sløret for i sit speak til konferencen.

Keywords: Ledelse, motivation og hårde tal
Simo Ahava, Dataekspert, Google Expert Developer og profileret international speaker, 8-bit-sheep

Who ate all the Cookies? How to secure data quality in a privacy-first world
With changes in the legal landscape (e.g. GDPR, CCPA) now complemented by web browsers' and operating systems' own initiatives (e.g. Intelligent Tracking Prevention, Enhanced Tracking Protection), it's a tough time for digital analytics.

Simo will tell you all you need to know about the forces that are eroding the data quality you need for analyzing the efficiency of your marketing campaigns.

With this information, you'll be better equipped to approach your data from a more critical perspective, and you'll know what you can and need to do to improve your data quality without compromising your visitors' right to privacy.


Keywords: Datadrevet forretning, Privacy, Browsernes fremtid
Martin Thorborg, Administrerende Direktør | Dinero

Sådan sikrer du, at HELE din forretning når sine mål OG er motiveret imens
Når man tjener 30% på bundlinjen, er Gazelle-virksomhed, bliver kåret til "Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed" og har tårnhøj medarbejdertilfredshed, må man jo gøre et eller andet rigtigt.

Derfor er det en fornøjelse for os at kunne præsentere Martin Thorborg som speaker til eCommerce Power Day 2020, hvor han bl.a. giver dig indblik i alt det ovenstående samt OKR (Objectives and Key Results) som målemetode til at sikre, at alle dele af forretningen når deres mål og delmål. OKR bruges bl.a. af LinkedIn, Google og andre store virksomheder.

Thorborg har desuden netop udgivet bogen "Fra led til leder", som via små, gode historier fra det virkelige liv illustrerer de ret enkle mekanismer, der gør forskellen på god og dårlig ledelse. Mekanismer som han løfter sløret for i sit speak til konferencen.

Keywords: Ledelse, motivation og hårde tal
Simo Ahava, Dataekspert, Google Expert Developer og international speaker | 8-bit-sheep

Who ate all the Cookies? How to secure data quality in a privacy-first world
With changes in the legal landscape (e.g. GDPR, CCPA) now complemented by web browsers' and operating systems' own initiatives (e.g. Intelligent Tracking Prevention, Enhanced Tracking Protection), it's a tough time for digital analytics.

Simo will tell you all you need to know about the forces that are eroding the data quality you need for analyzing the efficiency of your marketing campaigns.

With this information, you'll be better equipped to approach your data from a more critical perspective, and you'll know what you can and need to do to improve your data quality without compromising your visitors' right to privacy.

Keywords: Datadrevet forretning, Privacy, Browsernes fremtid
Sådan så det deltagerroste program ud i 2019
(ratet 8,7 ud af 10)
08:00 – 08:30
Indregistrering, morgenmad og kaffe (+ baristavogn) ☕️
08:30 – 08:45
Velkomst og introduktion til dagen
08.45 - 09.15
The DNA of a digital winner: 5 ting danske virksomheder kan adaptere fra USAs digitale frontløbere
Louise Opprud Jakobsen, Kreativ innovatør og foredragsholder
Hvilke metoder og tænkemåder placerer virksomheder som Otherlab, Airbnb, NASA, X og Slack i en digital liga for sig selv? Hvordan konverterer de hele gode ideer til konkrete forretningsmuligheder? Og hvad kan danske virksomheder adoptere?
09.15 - 09.45
Klar til The 2020 Experience? Drop det og få det basale på plads
Jesper Neergaard, Chief Digital Marketing Officer | No Zebra
De sidste 5-7 år har alle talt om, HVOR mange digitale ninjating, virksomheders burde være klar til i 2020. Men hvad er så virkeligheden med under et halvt år til det forjættede 2020? Hvad forventer dine brugere og kunder reelt, når de interagerer med din virksomhed og webshop?
09.45 - 10.00
5 konkrete kampagne-triggers, der øger salg og sign-ups på din webshop
Emil Kristensen, digital ekspert og CMO | Sleeknote
Med stærkt stigende priser på betalt annoncering og en generelt øget konkurrence er det afgørende at kunne konvertere websitebesøgende til leads og kunder. Det får du 5 konkrete måder til, der uden tvivl vil øge antallet af nyhedsbrevstilmeldinger og salg på dit site.
10.00 - 10.15
PAUSE OG FORFRISKNINGER
10.15 - 10.45
Fra børnebakken til den sorte piste: At tage turen fra manuel marketing til personlig, adfærdsbaseret og automatiseret marketing
Rikke Levinsen, Marketing & Ecommerce Manager | Skinetworks - Nordens største skirejsearrangør
Skinetworks har igennem flere år arbejdet på at samle, integrere og anvende data, permissions og content intelligent på tværs af kanaler og devices. Rikke Levinsen fortæller, hvordan de efter 4 år med HubSpot bygger et setup, der rykker dem fra manuel marketing over til dynamisk, personaliseret og adfærdsbaseret marketing på tværs af touch points og kanaler.
10.45 - 11.00
The age of endless data: Sådan ejer, samler, renser og bruger du din kundedata bedst
Brantley Beaird , Segment Solutions Engineer | Segment (Speaket er på engelsk 🇬🇧)
Silicon Valley-virksomheden Segment, der netop har fået ca. 1,2 milliarder kroner i funding, løser en af virksomhedernes største hovedpiner: At eje, samle, rense, kontrollere og bruge kundedata ét sted på en overskuelig og effektiv måde med plug' n' play-integration til et væld af systemer. Se hvordan i dette speak.
11.00 - 11.15
PAUSE OG FORFRISKNINGER
11.15 - 11.45
LEGO Life: En succes bygget på simpel AI-teknologi, du selv kan bruge i din eCom-forretning
Henrik Overballe, Head of Data Management | LEGO
Med afsæt i to LEGO-cases viser Henrik, hvordan I kan bruge ukomplicerede AI og Machine Learning tools til fx at klassificere produkter automatisk og bruge det til at skabe en lækker, moderne brugeroplevelse.
11.45 - 12.15
Sådan angriber hackerne din virksomhed i dag – og sådan forsvarer du dig
Morten Von Seelen, Senior Manager | Deloitte Cyber Risk
Danske virksomheder er blandt verdens mest angrebne virksomheder online. Morten giver dig overblik over de mest udbredte trusler, og hvordan hackerne trænger ind. Derudover viser han (heldigvis), hvordan du forbereder din virksomhed på et cyberangreb og håndterer det, når det sker.
12.15 - 12.55
FROKOST
12.55 - 13.10
Vælg selv! 15 minutter med stærke cases/demoer
1) Gamification - en vej til leads, salg, databerigelse og loyalitet med høje konverteringsrate
- præsenteres af Scratcher.io

2) Se, hvordan BG Service tuner sin ecommerce eksekvering med 40.000 produkter i 2 sprog ved at bruge én samlet platform til PIM og Ecommerce
- præsenteres af Dynamicweb

3) Sådan laver du mobile-first kataloger til din webshop, baseret på dit Google feed, på under én time
- præsenteres af iPaper

4) Kom ind i maskinrummet bag et af eCom Managernes foretrukne commerce-systemer, som minimerer antal klik, optimerer workflows og øger performance
- præsenteres af Ucommerce
13:15 – 13:45
Ecom-giganterne begår også fejl online: Se, hvordan du undgår dem og bliver bedst i din branche
Mogens Møller, e-handelsekspert og international keynote speaker
Mogens har brugt første halvår 2019 på at lave avancerede brugertests og eyetracking-analyser på en række store webshops og virksomheder på tværs af verdens 6 største brancher. I denne super konkrete præsentation får du de ofte skjulte og oversete metoder, som virksomheder kan bruge til at blive bedst i deres branche, præsenteret på et sølvfad.
13:45 – 14:00
Nej, alle 30-50 årige mænd i Køge er ikke en relevant målgruppe
Hans-Kristian Bjerregaard, CEO & Founder I Clerk.io
Tiden er løbet fra den simple segmentering baseret på lokation, køn eller bestemte sidevisninger. Via en konkret case fra SportMaster får du at se, hvordan de på få sekunder finder de helt rigtige målgrupper med AI - en øvelse der manuelt ville tage over 2 uger.
14.00 - 14.15
PAUSE OG FORFRISKNINGER
14:15 – 14:45
Why fast businesses win: Today's industry challenges vs tomorrow's insights
Pouya Boland, CEO I CHIQUELLE - 6-dobbelt eCommerce-prisvinder (Speaket er på engelsk 🇬🇧)
Chiquelle er et af Sveriges og Nordens hurtigst voksende fashionbrands og eCom-virksomheder, og er blevet kendt for deres ekstremt hurtige time-to-market på blot 2-3 uger fra ide til færdigt og markedsført produkt. Hør, hvordan Chiquelle skaber høj hastighed i hele supply chain, bruger SoMe som deres primære marketingkanal og derigennem har skabt et unikt brand.

14:45 – 15:00
Drip - Ecommerce CRM, leadscoring og marketing automation
Wyatt Shane, Channel Partner Manager I Drip (Speaket er på engelsk 🇺🇸)
Amerikanske Drip gæster Danmark for første gang nogensinde, når de den 12. september er med til eCommerce Power Day! Bliv klogere på, hvorfor kæmpe-brands som Craft, Trivago og Lumin bruger Drips ECRM og marketing automation-system.
15.00 - 15.15
PAUSE OG FORFRISKNINGER
15:15 – 16:15
Din business case forbliver slap, indtil du forstår folks reelle adfærd
Morten Münster, Ekspert i adfærdsdesign og forfatter til bl.a. "Jytte fra Marketing"-bogen
Hvis du er som de fleste andre professionelle forretningsfolk, er din strategi, dine marketingplaner osv. lavet ud fra rationelle, logiske antagelser om kunder, medarbejdere og dig selv... Se Morten vise, hvordan fejlopfattelser, virkelighedsforvrængninger og irrationel adfærd alt for ofte fører til, at virksomhedernes strategier og planer fejler.

16.15 - 17.30
Afrunding på dagen, fødselsdagsbobler og lækker musik :)
Få besked, når billetsalget åbner og flere speakere offentliggøres!
Skriv dig op her:
Spørgsmål & svar om konferencen
Hvem henvender konferencen sig til?
eCommerce managers, Marketingchefer, danske brandowners, virksomhedsejere, webshop owners, digitale marketing managers og alle andre, der arbejder med e-handel og datadrevet digital marketing og forretningsudvikling for B2B- og B2C-virksomheder m.v.
Hvem kan besvare mine spørgsmål?
Du er meget velkommen til at kontakte No Zebras Head of Marketing, Andreas G. Jensby på agj@nozebra.dk.
Praktisk information
17. september 2020 - kl. 8.30 - 17.00
No Zebras eCommerce Power Day er en dag med høj energi, fuldt fokus på e-handel, inspirerende speakers, effektive redskaber og hands on master classes. Det hele formidlet i øjenhøjde og uden filter, så du kan bruge det i din egen online forretning.

Lokation: Centralværkstedet, Aarhus

Værkmestergade 9
8000 Aarhus

Parkering:
Foran DGI-Huset eller i P-kælderen i Bruuns Galleri

Øvrige spørgsmål
Kontakt Head of Marketing, Andreas G. Jensby, på agj@nozebra.dk.
Praktisk information
12. september 2019 - kl. 8.30 - 16.30
No Zebras eCommerce Power Day er en dag med høj energi, fuldt fokus på e-handel, inspirerende speakers, effektive redskaber og hands on master classes. Det hele formidlet i øjenhøjde og uden filter, så du kan bruge det i din egen online forretning.

Lokation:
Centralværkstedet, Aarhus
Værkmestergade 9
8000 Aarhus

Parkering:
Foran DGI-Huset eller i P-kælderen i Bruuns Galleri

Øvrige spørgsmål
Kontakt Head of Marketing, Andreas G. Jensby, på agj@nozebra.dk
Hvem står bag?
No Zebra er et digitalt e-handelshus, som i 20 år har skabt markante vækstresultater for skandinaviske virksomheder. Til dagligt hjælper vi store og mellemstore B2B- og B2C-virksomheder med digital strategi, udvikling af konverteringsstærke e-handelsplatforme, digitalt design og datadrevet digital marketing.