#ECOMPOWERDAY20
#ECOMPOWERDAY20
eCommerce Power Day
17. september 2020
Se de første speakers herunder!
eCommerce Power Day
17. september 2020


Se de første speakers herunder!
Få besked, når billetsalget åbner og flere speakere offentliggøres!
Skriv dig op her:
De første to speakers er nu offentliggjort
- flere kommer på løbende
Martin Thorborg, Administrerende Direktør i Dinero


Sådan sikrer du, at HELE din forretning når sine mål OG er motiveret imens
Når man tjener 30% på bundlinjen, er Gazelle-virksomhed, bliver kåret til "Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed" og har tårnhøj medarbejdertilfredshed, må man jo gøre et eller andet rigtigt.

Derfor er det en fornøjelse for os at kunne præsentere Martin Thorborg som speaker til eCommerce Power Day 2020, hvor han bl.a. giver dig indblik i alt det ovenstående samt OKR (Objectives and Key Results) som målemetode til at sikre, at alle dele af forretningen når deres mål og delmål. OKR bruges bl.a. af LinkedIn, Google og andre store virksomheder.

Thorborg har desuden netop udgivet bogen "Fra led til leder", som via små, gode historier fra det virkelige liv illustrerer de ret enkle mekanismer, der gør forskellen på god og dårlig ledelse. Mekanismer som han løfter sløret for i sit speak til konferencen.

Keywords: Ledelse, motivation og hårde tal
Simo Ahava, Dataekspert, Google Expert Developer og profileret international speaker, 8-bit-sheep

Who ate all the Cookies? How to secure data quality in a privacy-first world
With changes in the legal landscape (e.g. GDPR, CCPA) now complemented by web browsers' and operating systems' own initiatives (e.g. Intelligent Tracking Prevention, Enhanced Tracking Protection), it's a tough time for digital analytics.

Simo will tell you all you need to know about the forces that are eroding the data quality you need for analyzing the efficiency of your marketing campaigns.

With this information, you'll be better equipped to approach your data from a more critical perspective, and you'll know what you can and need to do to improve your data quality without compromising your visitors' right to privacy.


Keywords: Datadrevet forretning, Privacy, Browsernes fremtid
Martin Thorborg, Administrerende Direktør | Dinero

Sådan sikrer du, at HELE din forretning når sine mål OG er motiveret imens
Når man tjener 30% på bundlinjen, er Gazelle-virksomhed, bliver kåret til "Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed" og har tårnhøj medarbejdertilfredshed, må man jo gøre et eller andet rigtigt.

Derfor er det en fornøjelse for os at kunne præsentere Martin Thorborg som speaker til eCommerce Power Day 2020, hvor han bl.a. giver dig indblik i alt det ovenstående samt OKR (Objectives and Key Results) som målemetode til at sikre, at alle dele af forretningen når deres mål og delmål. OKR bruges bl.a. af LinkedIn, Google og andre store virksomheder.

Thorborg har desuden netop udgivet bogen "Fra led til leder", som via små, gode historier fra det virkelige liv illustrerer de ret enkle mekanismer, der gør forskellen på god og dårlig ledelse. Mekanismer som han løfter sløret for i sit speak til konferencen.

Keywords: Ledelse, motivation og hårde tal
Simo Ahava, Dataekspert, Google Expert Developer og international speaker | 8-bit-sheep

Who ate all the Cookies? How to secure data quality in a privacy-first world
With changes in the legal landscape (e.g. GDPR, CCPA) now complemented by web browsers' and operating systems' own initiatives (e.g. Intelligent Tracking Prevention, Enhanced Tracking Protection), it's a tough time for digital analytics.

Simo will tell you all you need to know about the forces that are eroding the data quality you need for analyzing the efficiency of your marketing campaigns.

With this information, you'll be better equipped to approach your data from a more critical perspective, and you'll know what you can and need to do to improve your data quality without compromising your visitors' right to privacy.

Keywords: Datadrevet forretning, Privacy, Browsernes fremtid
Få besked, når billetsalget åbner og flere speakere offentliggøres!
Skriv dig op her:
Spørgsmål & svar om konferencen
Hvem henvender konferencen sig til?
eCommerce managers, Marketingchefer, danske brandowners, virksomhedsejere, webshop owners, digitale marketing managers og alle andre, der arbejder med e-handel og datadrevet digital marketing og forretningsudvikling for B2B- og B2C-virksomheder m.v.
Hvem kan besvare mine spørgsmål?
Du er meget velkommen til at kontakte No Zebras Head of Marketing, Andreas G. Jensby på agj@nozebra.dk.
Praktisk information
17. september 2020 - kl. 8.30 - 17.00
No Zebras eCommerce Power Day er en dag med høj energi, fuldt fokus på e-handel, inspirerende speakers, effektive redskaber og hands on master classes. Det hele formidlet i øjenhøjde og uden filter, så du kan bruge det i din egen online forretning.

Lokation: Centralværkstedet, Aarhus

Værkmestergade 9
8000 Aarhus

Parkering:
Foran DGI-Huset eller i P-kælderen i Bruuns Galleri

Øvrige spørgsmål
Kontakt No Zebra på hej@nozebra.dk.
Praktisk information
12. september 2019 - kl. 8.30 - 16.30
No Zebras eCommerce Power Day er en dag med høj energi, fuldt fokus på e-handel, inspirerende speakers, effektive redskaber og hands on master classes. Det hele formidlet i øjenhøjde og uden filter, så du kan bruge det i din egen online forretning.

Lokation:
Centralværkstedet, Aarhus
Værkmestergade 9
8000 Aarhus

Parkering:
Foran DGI-Huset eller i P-kælderen i Bruuns Galleri

Øvrige spørgsmål
Kontakt No Zebra på hej@nozebra.dk.
Hvem står bag?
No Zebra er et digitalt e-handelshus, som i 21 år har skabt markante vækstresultater for skandinaviske virksomheder. Til dagligt hjælper vi store og mellemstore B2B- og B2C-virksomheder med digital strategi, udvikling af konverteringsstærke e-handelsplatforme, digitalt design og datadrevet digital marketing.